RSS

Hmmm….

19 Dis

Hmmmmm…..x tau nak tulis pe kat blog ni… mgkin bnyk bnda yg di fikirkan, smpai x tau nak tulis pe..

KBB:- aku kna pantas, coz aku uruskan hal yang sangat pnting, kalu aku lengahkan semua penajaan x boleh gerak. To aida, aku akan laksanakan tanggjawab aku. sabar ye puan pengarah.

MTM:- aku kena buat akaun secepat mungkin, sebelum meeting pengurusan. Harap2 ape yang telah berlaku ia tak akan berulang lagi. Agro Canselor??? aku kna dduk dgn tim. pngarah aku utk brbincg

Kampung:- mak kat rumah sorang, wan pulak sangat uzur n sering sakit, hatiku melonjak nak balik, tapi aku xleh balik coz banyak lagi tgjwb yang x selesai. kadang2 jasadku je kat Kolej tapi hati n pemikiran di kampung. ini semua untuk warga Kolej tercinta.

Si Dia :- mungkin masih awal lagi…aku kena memahaminya n harus untuk aku memahaminya.  Aku sayang die…. Doaku agar aku bersama die hingga hujung nyawaku… Aminnn~~~~

Aku:- aku???? hmmm…rasa diri macam x terurus. makin kusut je, bile lah nak hilang kekusutan ini… hmmm. Hari ini aku hanya tidur 3jam je…kepala sakit, berat. huuuuuuuuu…..tp ttap x leh tido. hmmm….

 

6 responses to “Hmmm….

  1. Poet Dusun Bayu

    19 Disember 2009 at 6:28 pm

    Salam…

    Sabar ye…
    Tanggungjawab & amanah yg dipikul kne dilaksanakan dgn baik…
    Soal keluarga tu… Ada masa balik la k… Kalau xdpt balik, telefon je la…
    Soal dia… Kalau ade jodoh x ke mana…
    Soal diri… Pandai2 lah mnguruskan masa k… InsyaAllah semua akan baik2 saja…

    putraim: tq poet….huhu

     
  2. miminazira

    20 Disember 2009 at 5:30 am

    hmmm…
    xpew2…mie doakan everything going smoothly k..

    putraim: tq adik tiri….

     
  3. juliet sara

    20 Disember 2009 at 12:05 pm

    tetiba aku rase cm pelik la rahim buat entry si dia..

    tetiba jgkla aku rase cm terkeluar ayt ni dr mulutku y munggil nie..hehehe ” wahhh..RAhim KER nie..??” hehehe..

    doaku agar kau berbahagia selalu~

    Putraim: siot tul….bior rrrr. hehehehe….. Aminnn~~~~

     
  4. lurunna

    20 Disember 2009 at 7:27 pm

    Puan Pengarah bleh bsabar…
    terima kasih sgttt sgtttt….cz En.Bendahari byk bantu sy.. 🙂

    ape2 yg kite bt kerana Allah SWT. semoga dpt yg terbaik…utk family, diri, si dia, sahabat, amanah dan segalanya. Selagi paksinya Allah Yang Esa, selagi tulah kite akan dpt lalui segalanya dgn tenang… 🙂

    putraim: tq. sama2 kita brkerjasama…susah snang dlm board kita hdapi brsma….

     
  5. nurthurayya

    22 Disember 2009 at 1:56 am

    lme xmem’view’ blog bndari kehormat nie…

    jgn risau…sye akn jg si dia baik2…hehehe

    putraim: yolah….huhu

     
  6. awatif

    22 Disember 2009 at 7:54 am

    adik doakan abang berbahagia dgn kak as. jaga kak as baik2. jgn lupa mak n wan. bwt yg terbaik dalam menjalankan tugas..

     

Tinggalkan komen