RSS

Daily Archives: 19 Disember 2009

Hmmm….

Hmmmmm…..x tau nak tulis pe kat blog ni… mgkin bnyk bnda yg di fikirkan, smpai x tau nak tulis pe..

KBB:- aku kna pantas, coz aku uruskan hal yang sangat pnting, kalu aku lengahkan semua penajaan x boleh gerak. To aida, aku akan laksanakan tanggjawab aku. sabar ye puan pengarah.

MTM:- aku kena buat akaun secepat mungkin, sebelum meeting pengurusan. Harap2 ape yang telah berlaku ia tak akan berulang lagi. Agro Canselor??? aku kna dduk dgn tim. pngarah aku utk brbincg

Kampung:- mak kat rumah sorang, wan pulak sangat uzur n sering sakit, hatiku melonjak nak balik, tapi aku xleh balik coz banyak lagi tgjwb yang x selesai. kadang2 jasadku je kat Kolej tapi hati n pemikiran di kampung. ini semua untuk warga Kolej tercinta.

Si Dia :- mungkin masih awal lagi…aku kena memahaminya n harus untuk aku memahaminya.  Aku sayang die…. Doaku agar aku bersama die hingga hujung nyawaku… Aminnn~~~~

Aku:- aku???? hmmm…rasa diri macam x terurus. makin kusut je, bile lah nak hilang kekusutan ini… hmmm. Hari ini aku hanya tidur 3jam je…kepala sakit, berat. huuuuuuuuu…..tp ttap x leh tido. hmmm….