RSS

INVACT III ~team MTM~

25 Dis

waaaa….INVACT????? ye ke ak masuk?? lalalala…. boleh ke?? time INVACT UM dlu ok je, tp kali ni x tau plok…. wat2 macam tak takut je, tapi dalam hati brdebar2….. huhu… walaupun anjuran kolej sendiri yang buat, modulnya aku n the geng x tau ok. hoho… Kawan2 sokong group kami ok. hehe…. MAI, ADA, FADH , AKU…. hehe… aku yakin kat korang, tapi kalu ade katak aku serah kepakaran itu kat mai. hahaha…. pe2 je, esok dah nak mula jogging x lagi. macam mana ni????? huhuhuhu….

Doakan kejayaan kami….. 🙂

 
5 Komen

Posted by di 25 Disember 2009 in APA JUA, Kolej Canselor, Universiti Putra Malaysia

 

5 responses to “INVACT III ~team MTM~

  1. ipa faiza~

    25 Disember 2009 at 6:34 am

    gud luck~~!!! 🙂

     
  2. lurunna

    25 Disember 2009 at 2:36 pm

    Gd Luck my beloved MTMs frend!!!!

    Dapatkan duit tuhhh!!!!!!!hahaha 😉

     
  3. qdetactive

    26 Disember 2009 at 4:09 am

    amboi hang makan b*^%t selera sungguh na…

     
    • putraim

      27 Disember 2009 at 10:49 am

      trpaksa ku makan jua. huhuhu. 1st time ok..

       
  4. juliet sara

    28 Disember 2009 at 11:04 am

    Q: sedap ok belut tue..uuummmm…nak lagi..hahaha..

    rahim: katak ko nk serah kat aku?? hahahaaha..bukan katak y mlompat..aku y mlompat adelah..huhu..

    pape pun..enjoy giler kt kawan2 sume..RAHIM, FADH, ADA…KORANG MMG BEST..!!

     

Tinggalkan Jawapan

 
