RSS

TAMAT PENGAJIAN

22 Jun

21 hingga 22 jun 2010,

aku jadi driver kepada mr.Q, Annurul, fidot dan Mr. poet…. ini semua atas peruntukan peribadi Annurul yang merupakan perancang utama. huhu…. kul8 malam 21 jun, kami bergerak ke Alamanda dengan tujuan asal untuk g makan steamboat…

Allhamdulillah kekenyangan… kami duduk makan sampai kedai tu nak tutup… Huhu… habis je makan gerak ke wayang tengok Toy Story 3…. hingga tamat 12malam.

dalam perjalanan pulang yang aku sangkakan, annurul kata nak p McD… wah dengan pantas aku bawa mereka ke McD bangi… hahaha… itu je yang aku tau McD yg terdekat… kami duduk makan sambil tengok bola hingga jam 4a.m… air 2x refill… tambah lagi 2 air kopi utk elakkan mengantuk…

Jam menunjukkan 1 petang pada 22 jun 2010.

aku jua jadi pemandu…kami bergegas ke LCCT untuk menghantar Mr. Poet pulang ke Sarawak… dengan perasaan tak gentar, aku memandu ke LCCT yang tak pernah aku jejak kesana… dengan tujuk ajar oleh sifu Annurul, kami berjaya sampai pada jam 2.15 petang…. jam 2.45ptg, Mr.Poet mula meninggalkan kami untuk pulang ke pangkuan keluarga…

kami pun beredar dan dengan misi ingin menghantar Mr.Q ke Bukit Jalil… singgah sebentar ke Kolej untuk ambil barang2 Mr.Q…. sebelum itu kami singgah ke Mines, jalan2 n makan…. hingga jam 7p.m…kami mula gerak hantar Mr.Q…

tiba di Bukit Jalil, kami terus menuju ke kaunter tiket bas ke Muar…tiket bas pada jam 8mlm… Mr.Q pula meninggalkan aku, Annurul dan fidot….kami pulang bertiga….

waaa…terasa kehilangan my senior KC… Tahniah! kepada Mr.Q dan Mr.Poet kerana telah tamat pengajian selama 4tahun… Kenangan selama 2hari itu x akan dapat dilupakan…. mereka berdua inilah merupakan permata – permata Kolej Canselor….terima kasih jua kepada Annurul yang menaja kami.. hehe tq2x….


Advertisements
 
1 Komen

Posted by di 22 Jun 2010 in Kehidupan, Kolej Canselor, LUAHAN RASA

 

One response to “TAMAT PENGAJIAN

  1. qdetactive

    18 Julai 2010 at 12:16 am

    dan tinggallah aim dan kuncu-kuncunya menggilap permata muda yang tersisa di KC

     

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: