RSS

BERMULANYA KULIAH……

28 Dis

Akhirnya kuliah bagi sem 6 aku telah pun brmula…. walaupun x puas brcuti, dgn badan yang sakit2, aku kena mulakan hari ini dengan penuh semangat walaupun badan penat. hehehe….. cayookkkk!!! rahim! Dengan penuh keazaman yang ada akan aku langkah dengan wajah yang ceria. huhu…

waaaa…..dah sem6 rupanya, akan datang mula masuk sem7 tahun4….pljar super senior. huhu…. ape2 pun aku perlu lalui dengan penuh tabah kerna aku tahu setiap perjalanan ini akan banyak halangan yang bakal aku tempuhi…. semester yang lepas biarkan ia berlalu… Semester baru ini akan ku lakukan sebaik mungkin… INSYAALLAH….

kepada semua sahabat dan rakan aku ucapkan selamat memulakan langkah baru ke semester yang baru… gud luck untuk semua….

 

3 responses to “BERMULANYA KULIAH……

  1. silentmonologue

    28 Disember 2009 at 8:34 pm

    selamat berjuang sem ni..doakan yang terbaik untuk sem akhir akak k…heepppiiiii2 sokmo..

    putraim: insyaAllah sy doakan…. tq

     
  2. lurunna

    29 Disember 2009 at 3:04 am

    da sem 6 kite ea…arggggghhh!!!!!
    moga sem nie dptr carry ngn baek!!!!

     
    • putraim

      29 Disember 2009 at 6:25 am

      lurunna: dah, sem dpn thn4 dh… huhu so jgn prasan muda ok!!!

       

Tinggalkan Jawapan

 
