RSS

Dari Jauh Ku Pohon Ampun….

16 Sep

2857412587_e2dfba4f0f_o

Duhai Bonda,

Duhai Ayahanda,

Dengarlah rayuan anakanda yang jauh di mata,

Tanpa ku sedari air mata ku mengalir terdengar ayat suci seruan takbir,

bertapa daku gembira disamping keluarga

dipagi mulia hari raya

kan ku sujud dikaki mu bila kita bertemu

kan ku cium tanganmu ku pohon restu

maafkan daku kesalahan diriku…….

hari raya bakal menjelma,

mak, dan keluarga……

tangan ku hulurkan mohon keampunan

di atas segala kesilapan yang berlaku sama ada sengaja mahupun tidak….

maaf zahir dan batin…

sahabat dan kawan….

aku minta ampun dan maaf jua kepadamu diatas segala kelancangan mulut dan tingkahlaku sepanjang perkenalan kita…

roommate n ex-roommate….

aku mintak ampun dari hujung rambut hingga hujung kuku kaki diatas segala keterlanjuran yang telah berlaku sama ada sengaja mahupun tidak…. halalkan makan minum aku selama kita bersama menjadi roomate… kalau aku ada hutang dengan ko, so bagi tau aku, aku akn bayar kat ko… sedangkan lidah lagi tergigit, kalu terasa di atas tingkah laku aku…. maaf zahir dan batin aku pohonkan.

kepada semua rakan2 seperjuangan….

salam aidilfitri maaf zahir dan batin…. hati-hati dalam perjalanan pulang ke kampung…. terutama mat-mat rempit. heheh… selamat hari raya. kepada yang tak cukup sebulan pose, lepas raya jangan lupa ganti ye…. lagi cantik kalau disertakan puasa enam…. panjang umur kita jumpa lagi

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

MAAF ZAHIR DAN BATIN….

JOM BALIK KAMPUNG!!!!

 

6 responses to “Dari Jauh Ku Pohon Ampun….

  1. missungu

    16 September 2009 at 9:47 am

    aku pun sama~
    mohon ampun dan maaf untuk everything bek y sengaja mahupun y tidak sengaja..

    o_0

    putraim: aku gak…maaf zahir n batin ek iepah… 0-0

     
  2. lurunna

    17 September 2009 at 5:39 am

    selamat hari raya..~

     
    • putraim

      27 September 2009 at 10:59 am

      selamat hari raya juga. 🙂

       
  3. qdetactive

    17 September 2009 at 7:12 am

    Selamat Hari Raya Aidilfitri
    ampun maaf diminta

     
    • putraim

      27 September 2009 at 10:59 am

      maaf zahir dan batin. 🙂

       
  4. fazilyahaya

    27 September 2009 at 1:09 pm

    SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI… maafkan salah dan silap aku… ade hutang bagitau ye… klu ko diam ko halalkan je lah ye. hehe.. semoga berjumpa lagi aidil fitri akan datang.

    putraim: ko yang terbaik so x salah silap pun…..fuyoo…halal. insyaAllah panjang usia ketemu lagi.

     

Tinggalkan Jawapan

 
