RSS

HITAM OREN

26 Ogo

ASSALAMUALAIKUM….. Salam Ramadhan dan Salam Perjuangan…. hitam oren??? huhu sebenarnya hitam oren adalah tema blog aku kali ni. adakah hitam oren warna kegemaranku??? entah lah aku tak tau sejak bila aku dah bertukar warna kegemaran. pada asalnya aku minat gile warna biru….sekarang tanpaku sedari warna hitam oren jadi tarikan kepadaku. motor kesayangan warna hitam oren, beg aku juga hitam oren, serta baju yang aku beli pun dah banyak yang warna oren. mesti aku gayakan dengan seluar hitam. huhuhu…. jangan jadi lebah udah. ikut sifat lebah tak pe gak. hehehhe…..

sekian……

 
2 Komen

Posted by di 26 Ogos 2009 in APA JUA, Kehidupan, LUAHAN RASA

 

2 responses to “HITAM OREN

  1. fazilyahaya

    27 Ogos 2009 at 6:26 am

    sifat2 lebah yang dikenal pasti:

    1) rajin dan kuat bekerja.
    2) suka bekerjasama dalam berkerja (berjemaah)
    3) SUKA pada ‘MADU’…

    hati2.. HEHE
    SEMOGA BERJAYA. aku jadi pengapit untuk kenduri ke-2.. ops

     
    • putraim

      27 Ogos 2009 at 10:48 am

      hhuhuhu….jgn mcm2… tapi ok gak kalu mampu. hahahaha….

       

Tinggalkan Jawapan

 
