RSS

TIADA TAJUK….

20 Ogo

YA ALLAH….petang yang indah ini hatiku terusik lagi. sebab apa??? sebab dosa2 yang lalu. mungkin petang ini aku tengah muhasabah diri. Dalam tidak kusedari pipi ku dibasahi dengan butiran air mata. aku banyak dosa pada Allah, mak, keluarga dan sahabatku. YA ALLAH ampuni dosaku….. Mak, ampuni dosa anakmu ini. sahabat, maafkan aku, aku banyak menyakiti hati mu…. segalanya segar dalam ingatan. andai kau telah memaafi aku tetapi diriku tak pernah memaafi diri sendiri. Aku tak tau sampai bila aku akan jadi bergini. walaupun aku selalu ukirkan senyuman tetapi hati ini tak pernah seceria dulu lagi. semuanya telah teragut………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Maafkan aku. salam awal ramadhan….

 
2 Komen

Posted by di 20 Ogos 2009 in APA JUA, Kehidupan, LUAHAN RASA

 

2 responses to “TIADA TAJUK….

  1. awatif

    22 Ogos 2009 at 2:40 am

    semua manusia tidak pernah lepas dari melakukan kesilapan. Allah mengetahui segalanya. ketahuilah bahawa Allah itu Maha Pengampun dan penyayang. Dan kepada ibu, selagi kita menghormati ibu, mengingati pengorbanan dan kepayahannya, InsyaALLAH restu ibu sentiasa ada untuk kita. jangan lupa membalas jasa ibu bapa yang banyak berkorban untuk kita. pohon maaf pada ibu dan ayah. minta mereka merstui kita. moga-moga ALLAH menerima doa kita. AMIN…

     
  2. tenzokami

    2 September 2009 at 7:50 am

    knp nie rahim..

    awt?? meh share ngn aku..

    ko ni, mentang2 lame x jumpe aku..mcm2 hal..

    hehehe..rindu ae??haha

    putraim: huhuhu….. x maknanya nak rindu. hahaha….

     

Tinggalkan Jawapan

 
