RSS

HARI JADI AKU….:)

04 Ogo

Hari ulang tahun ku yang ke 22 menjelma. Alhamdulillah usiaku di lanjutkan oleh Pencipta. Meningkatnya usiaku ini maka semakin hampir aku untuk bertemu Penciptaku. Aku masih banyak dosa untuk ku tebuskan. Ya Allah ampuni dosa2 ku.

Tahun ini aku sambut ulang tahun kelahiran di kampung oleh kerana H1N1. Huhuhu…. Tahun lalu aku sambut di UPM. So ada kelainanya. Hehehh… terima kasih kepada Bonda, keluarga, sahabat dan rakan yang sudi doakan kesejahteraan untuk ku. Tak lupa juga insane yang tersayang coz sudi ucapkan. Tq, sweet sangat. Hehehe…  malam 30 julai handset aku tak berhenti berbunyi. Terharu aku di buatnya. Ada juga buat ucapan melalui friendster. Tq kalian.

Tahun ni juga aku turut terima hadiah dari bonda, roommate n kawan. Terima kasih semuanya. Kalu tahun lepas mak hadiahkan motor untuk aku, kali ni die sanggup bagi aku hadiah coat yang sangat bernilai buatku. Ini tandanya mak sayang sangat kat aku. Insyallah aku akan balas jasa mak. Sahabat ku sorang ni merangkap roommate kali ni dia hadiahkan aku kopiah. Aku memang nak beli kopiah tu tapi die lebih pantas tindakanya. Huhu..tq roommate ko mmg baik…. Kali ni aku juga menerima mug hasil pemberian Che Asbah. Walaupun selalu bertekak dengan die, tapi sudi gak bagi hadiah. Tq chebah. Disebabkan bulan kelahiran yang sama dengan roommate aku, so die bagi hadiah yang sama dengan roommate. Huhu nasib bek ada beza. Kalu tak mesti tertukar. Hehehe..

Terima kasih pada semua. Doakan kebahgiaan aku dunia n akhirat. Aminnn… semoga dengan kurniaan ini akan bertambahnya keimanan aku. Insyallah….

coat mug

kopiah

 
7 Komen

Posted by di 4 Ogos 2009 in APA JUA, Kehidupan, LUAHAN RASA

 

7 responses to “HARI JADI AKU….:)

  1. fazilyahaya

    6 Ogos 2009 at 7:50 am

    happy besday sahabat… semoga dirimu sentiasa dirahmati olehnya… Amin…

     
    • putraim

      6 Ogos 2009 at 10:39 am

      aminnn…..trima kasih sahabat tersayang….. doakan kebahgiaan aku dunia n akhirat ek.

       
  2. missungu

    7 Ogos 2009 at 5:39 am

    eh eh bday scandal aku ye..
    HAPPY BIRTHDAY rahim..
    semoga apa yang diimpi menjadi realiti berkat usaha dan doa ko ye..

    nk adiah??
    ko bg aku dulu, nnti aku bg ko plak k?
    hehehe 🙂

     
    • putraim

      7 Ogos 2009 at 11:01 pm

      putraim: misunggu, x prlu kot bg ko hdiah, ko bg ak hdiah ja. hehehe… trme kasih…

       
  3. qdetactive

    8 Ogos 2009 at 6:05 pm

    sesungguhnye aku berasa kecewa kerana tidak dapat mengenakan kau dimalam hari jadi kau. cuti la plak…

     
    • putraim

      10 Ogos 2009 at 11:15 am

      huwawa…x bek berniat jahat sbnarnya. huwawawa

       
  4. putraim

    11 Ogos 2009 at 7:16 pm

    wahhh. sapa la agaknya insan tersayang tu???

     

Tinggalkan Jawapan

 
