RSS

DOAkan lah….

06 Jul

2641410741_f909645e0f

Assalamualaikum…. esok (07/07/09) adalah hari yang debaran bagiku dan juga yang utama anak buah ku (anak kak long) insyallah akan menjalani pembedahan di Hospital Tuanku Jaafar, Seremban. Insyallah aku akan ke hospital itu esok… Aku berdoa agar pembedahan tersebut akan berjalan lancar. Pintaku kepada yang membaca doakanlah untuk keselamatan dan kesejahteraan anak buah aku itu. agar dia akan menjalani kehidupan dengan sempurna. Aminnn…… aku harap aku tabah dengan yang mendatang…. aku sayang semua anak buah aku!!!!!…. kakak, pak su sayang kakak, nnti pak su datang tngok kakak ye….

 
2 Komen

Posted by di 6 Julai 2009 in APA JUA, LUAHAN RASA

 

2 responses to “DOAkan lah….

  1. fazilyahaya

    7 Julai 2009 at 5:28 am

    alamak tacingnye.. iye.. semoga segalanya baik2 belaka Aminnn… aku doakan. ko bile lagi nak jadi ayah?? hahaha ops. sori 😉

    putraim: pe yg ko mrapek ni rmate?? huhuhuh… lari tjuk plok. heheheh

     
  2. miminazira

    10 Julai 2009 at 4:16 pm

    so sweet..abg tiri…
    iA kita doa came2…
    Allah ada…Dia tahu ape yang terbaik tuk kita…

    kn?
    kn?
    kn?

    putraim: ye betul3x. tq adik tiri….

     

Tinggalkan Jawapan

 
