RSS

BERMULANYA HARI…

05 Jul

P5220135gambar n tajuk x seiring… gambar matahari terbit x da so ambik r matahari terbenam…tapi dengan harapan ada lagi mentari yang menyinar….

06/07/09 bermulanya semester baru dan tahun pengajian yang baru bagiku serta rakan dan sahabat dalam arena perjuangan ini. selamat kembali kepada semua pelajar UPM dan juga kepada semua Mahasiswa yang akan memulakan pengajian mereka hari ini. tapi masih je lagi bagi aku tak puas cuti waaaaaaa………………………. nak balik!!!!!!. cuti cuma 3 minggu memeng x cukup. x puas lagi duk kampung…. tapi x pe lah nnti kalu ada masa kalu (bahasa che asbah) aku akan balik kmpung. persoalanya ada masa ke nak balik???? keje melambak menunggu. oh tidak!! projek agro menunggu aku!!! harap2 pengetua x push ak slaluuuuuuuuuuuuu……. oh ye, semalam(05/07/09) aku dah melepaskan jawatan sebagai fasi disiplin bagi Minggu Perkasa Putra 09/10. so ak dah boleh gelak ketawa!!!! hahahhahahahhahahahah……untuk ambil hati plajar baru aku n fasi yang lain telah bawak mereka ke MINES untuk jalan2… hari2 yang indah. hehheeheh…. oklah sampai cni ja dulu kita jumpa lagi dimasa kemudiaan… huhuh. assalamualaikum….

 
5 Komen

Posted by di 5 Julai 2009 in APA JUA, LUAHAN RASA

 

5 responses to “BERMULANYA HARI…

  1. fazilyahaya

    6 Julai 2009 at 12:07 am

    fasi disiplin siot roomate aku..foyuuuu… takut. selamat memulakan kuliah bagi sesi yang baru ni.

     
  2. Poet Dusun Bayu

    6 Julai 2009 at 7:10 am

    Salam…
    Fasi disiplin ke…?

    Hahaha…

    Mcm mana? Seronok…?

    Ko rasa la ape yg aku rasa dulu…Hehe…

    Mmg dah jadi tradisi fasi disiplin akan bwk bdk2 g mines pas hbs MPP…

    Hahaha…

     
  3. putraim

    6 Julai 2009 at 5:25 pm

    fazilyahaya : takot???? so hati2 dgn aku. hahahhahah…..

    poet: hahaha… aku dah rasa pe yg ko rasa… mcm nak pitam di bwat eh, apabila khidupan sbenar tersekat. huhuhu…. nk ambik hati diaorg so bwk g mines. hahaha….

     
  4. lurunna

    6 Julai 2009 at 6:57 pm

    xpe…sume org tertekan, cuma tekanan yg berbeza, aku berserabut dgn ptptn, kerenah bdk2 yang sakit, pesta intergrasi, MTB, oke da ckp utk bt aku pitam!

     
  5. putraim

    6 Julai 2009 at 10:47 pm

    lurunna: aku yakin ko boleh bwat…. sabar byk2. hehehe… klu nk mntak ak tlng, insyallah aku tlong. cayok aida!!!

     

Tinggalkan Jawapan

 
