RSS

TAK LARAT….

17 Jun

Assalamualaikum….. salam hormat, salam persahabatan dan salam keharmonian… alhamdulillah dipanjangkan usia untuk aku menghirup udara kurniaan yang MAHA ESA ini….. rindu dgn blog ni tapi di sebabkan penat menungang motor selama 2jam 30minit dr kampung so aku x larat nak menaip panjang2. just nak lpaskan rindu cukuplah. hehheheh… ada masa lg, aku taip lah pe2 yang patut ek. banyak cerita yang nak dikongsi… hehheeh k bye. assalamualaikum

XPDC (49)

Advertisements
 
3 Komen

Posted by di 17 Jun 2009 in APA JUA

 

3 responses to “TAK LARAT….

  1. ajaqfreak

    17 Jun 2009 at 11:15 pm

    poyo gile.haha
    dala2
    g kemas bilik ko yg bersepah tu
    hihihihi

    putraim: ko tolong aku kemas, jgn nk tdo je. huhu

     
  2. lurunna

    18 Jun 2009 at 5:27 pm

    perghhh…da tuka theme!

    putraim: msti r, utk sem baru kan….hahahha

     
  3. tenzokami

    19 Jun 2009 at 5:07 pm

    mcm taw je sape yg amek pic 2….hoho

    putraim: entahlah sapa yang gatal tngan ambik agaknya, tp bgus jgk. hahah

     

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: