RSS

SALAM TERAKHIR

24 Mei

94

salam terakhir buat teman-teman dan juga sahabat-sahabat dan juga buat yang melawat blog ini aku tujukan…. huhuhuhu macam dah tak kembali lagi pulak tapi mana tau kan umur pendek…hmmmmm… huhu sebenarnya aku akan balik ke kampung mulai 25/05/2009 hingga 17/06/2009. akhirnya dapat jua aku bercuti di kampung seketika. walaupun cuti tapi otak masih berkerja untuk kolej tercinta ini. bermakna, blog ini akan bersawang lah nampaknya….tapi takpe, nanti aku update…heheheh….buat teman dan sahabat, aku minta maaf disepanjang aku bersama kalian semua. doakan perjalananku akan selamat dan panjang umur kita bertemu lagi pada semester akan datang. insyallah… waaaaa sedih pulak.. Bye!!!!

 
2 Komen

Posted by di 24 Mei 2009 in APA JUA, LUAHAN RASA

 

2 responses to “SALAM TERAKHIR

  1. ajaqfreak

    13 Jun 2009 at 4:35 pm

    apela keje ko ek..kutip duit je kot.haha

    putraim: jeles r tu.hhuhuu

     
  2. penglipurlara

    26 Julai 2009 at 2:57 am

    ok

     

Tinggalkan Jawapan

 
