RSS

JIKA AKU JATUH CINTA…

20 Mei

3195913042_a3b31f9cf1

YA ALLAH!

Jika aku jatuh cinta

Cintakanlah aku pada seseorang

Yang melabuhkan cintanya padaMU,

Agar bertambah kekuatanku untuk

menyintaiMU

Ya Muhaimin,

jika aku jatuh hati,

Izinkanlah aku menyentuh hati

Seseorang yang hatinya tertaut padaMU

Agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu….

Ya Rabbana,

Jika aku jatuh hati

Jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling

Daripada hatiMU

Ya Rabbul izzati,

Jika aku rindu

Rindukanlah aku pada seseorang yang merindui

Syahid di jalanMU

Ya Allah

Jika aku menikmati cinta kekasihMU

Jagalah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya

Bermunajat di sepertiga malam terakhirMU…

Ya Allah!

Jika aku jatuh hati kepada kekasihMu

Jaganlah biarkan aku tertatih dan terjatuh

Dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMU

Ya Allah!

Jika kau halalkan aku merindui kekasihMU

Jangan biarkan aku melampaui batas sehingga

Melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi

Hanya kepadaMU….

Aminnnn……

3133796783_414349fe30

 
2 Komen

Posted by di 20 Mei 2009 in AGAMA, APA JUA, LUAHAN RASA

 

2 responses to “JIKA AKU JATUH CINTA…

  1. cheebah@88_chubby

    19 Jun 2009 at 5:09 pm

    aminnn….

    putraim: aminnn….

     
  2. penglipurlara

    26 Julai 2009 at 2:59 am

    aminnnn…..

     

Tinggalkan Jawapan

 
