RSS

SELAMAT HARI IBU!!!

12 Mei

3473066253_3575f0aba9

Ibu kaulah permata hatiku,

Tanpa mu wahai ibu,

Kaki ini tidak menjejak di bumi Tuhan ini,

Terima kasih ibu.

Ahad lalu merupakan hari ibu yang diraikan seluruh dunia.. aku jua turut mengucapkan selamat hari ibu kepada ibu yang aku cintai. Tapi, hanya ucapan tanpa sebarang hadiah yang ku hulurkan. Bagiku, buat masa ini, yang hanya ku mampu berikan adalah ucapan. Insyallah, apabila kerjaya yang ku kecapi, akan ku berikan hadiah buat ibu. Walaupun aku ketahui yang hadiah tidak mampu membalas jasa-jasa ibu tapi niatku untuk menghiburkan hatinya. Janji ku pada ibu akan aku tunaikan untuk mendapatkan segulung ijazah. Akan ku gembirakan hati ibu dalam ibu meniti usianya. Walaupun sibuk dalam menjalankan tugas, aku sempat jua balik ke kampung dan juga sempat jua aku kucup pipi ibu. Alhamdulillah lepas jua rindu ku buat ibu yang tercinta walaupun 2malam sahaja aku di kampung. Ibu doaku buat mu, semoga hidupmu sentiasa dibawah naungan Allah yang esa dan juga di panjangkan usia ibu. Doa buat mu wahai ibu.

selamat_hari_ibu

 
2 Komen

Posted by di 12 Mei 2009 in APA JUA, ISU SEMASA

 

2 responses to “SELAMAT HARI IBU!!!

  1. Bally

    12 Mei 2009 at 6:56 am

    IbukamO pasti gembira

    putraim: wokeh. hoho..thank coz coment…

     
  2. qdetactive

    12 Mei 2009 at 4:48 pm

    sampaikan salam Q kepada ibu aim

    putraim: insyallah…tapi izinkanlah putraim balik dulu. hoho

     

Tinggalkan Jawapan

 
