RSS

PUISI UNTUK SAHABAT

26 Mac

Terima kasih sahabat

Air mata yang gugur ini

Hati yang bengkak dan berdarah

Kerana kau ini hadiah buatku,

Aku pasti ia merupakan satu permulaan

Kearah kedewasaan.

Melihat kau bahgia itu yang lebih bermakna

Sekiranya nanti aku tiada lagi

Sematkan dalam ingatan sebagai tanda kenangan.

Hitam dan kelabu

Adalah warna dalam hidupku

Kejutkan aku sahabat

Aku sedang bermimpi

Kejutkanlah aku sahabat

Yang sengsara dalam mimpi.

Gementar kakiku

Berdegup jantungku

Apakah dapat ku seberang?

Sambutlah tanganku sahabat

Aku takut tenggelam

Sambutlah tanggan ku sahabat,

Jurang sangat dalam

Jurang sangat mengerikan

Ramai yang telah kecundang.

Kau sahabatku kau teman sejati

Tulus ikhlasmu luhur budimu bagaikan tiada pengganti

Senyum tawamu,

Juga katamu menghiburkan hati

Memori indah yang disematkan.

Terima kasih sahabat.

 
2 Komen

Posted by di 26 Mac 2009 in LUAHAN RASA

 

2 responses to “PUISI UNTUK SAHABAT

  1. Nur Hakim

    29 Mac 2009 at 12:30 am

    Sahabat…

     
  2. tenzokami

    8 April 2009 at 2:07 am

    sm2……hoho

     

Tinggalkan Jawapan

 
