RSS

MANA SATU PILIHAN LELAKI??

05 Mac

KELEBIHAN GADIS NAKAL
1.MENYERONOKKAN Dia boleh dibawa keman shj majlis dan pandai membawa diri. Sentiasa membuatkan anda berasa seronok dan ceria.

2. MENAIKKAN TARAF ANDA Berada di sisinya seolah-olah menaikkan status anda kerana dia bukan shj nakal, lincah, dan bertenaga malah cantik dan membuatkan ramai lelaki cemburukan anda dan menjadikan anda tumpuan cerita.

3. SANGAT MENAWAN Mereka pandai bergaya dan sentiasa menghias diri untuk menjadi cantik dan membuatkan anda tidak mahu melepaskan mereka.

KEKURANGAN GADIS NAKAL
1.TIDAK BOLEH DIPERCAYAI Oleh kerana dia tahu ramai orang yang ingin bersama, kemungkinan besar dia jenis yang suka mempermainkan orang lain.Kepercayaan seratus peratus tidak boleh anda harapkan daripada mereka, jika tidak anda mungkin kecewa.

2. MATERIALISTIK Segala-galanya tentang dirinya membawa maksud duit. Untuk memiliki dirinya memerlukan anda mempunyai kewangan yang kukuh untuk membiayai dirinya.

KELEBIHAN GADIS BAIK
1.TIDAK AKAN MENIPU Mereka biasanya mencari cinta sejati dan bila sudah berkomitmen dengan anda, sukar sekali mereka mencari orang lain dan bermakna mereka tidak akan menipu.

2.BOLEH MENJADI TEMAN Selain sebagai seorang kekasih, gadis sebegini juga sesuai dijadikan sahabat baik kerana mereka bersedia berkongsi segala masalah anda menjadikan anda senang dengan mereka.

3.TIDAK KEDEKUT Tidak ada masalah untuk mereka berkongsi dalam hal kewangan tidak kiralah sama ada kecil atau besar kerana mereka memang tidak mementingkan material.

KEKURANGAN GADIS BAIK

1.TIDAK PANDAI BERFESYEN Mereka lebih selesa dengan apa yang mereka suka dan tidak terpengaruh dengan fesyen, akibatnya mereka kadangkala kelihatan ketinggalan zaman dan menyakitkan mata.

2.KURANG MENYERONOKKAN Oleh kerana gadis baik biasanya memang jenis yang tak suka keluar bersuka ria dan sebagainya, kemungkinan jika anda bersamanya, hidup anda juga akan terpengaruh menjadi tidak ceria dan kurang aktiviti.(tak jugak)

p/s pilihlah yang terbaik akan untukmu…

Advertisements
 
4 Komen

Posted by di 5 Mac 2009 in APA JUA

 

4 responses to “MANA SATU PILIHAN LELAKI??

  1. tenzokami

    6 Mac 2009 at 2:18 pm

    Gadis yg baik utk lelaki yg baik…Insyaallah…

    putrawawasan: ye btul 2.. sokong 100%.

     
  2. lurunna

    7 Mac 2009 at 9:52 am

    Nasib baik entri ni utk lelaki jeR!!!

    putrawawasan: entri n sesapa pun bleh msuk.hhuhuhuhu

     
  3. syud

    12 Mac 2009 at 12:38 pm

    mmm Aku seimbang…nakal pun ada cket, baik pun ada cket… n sume yg kebaikan je..hahahahha

    PUTRAWAWASAN: bagus2… hehehe

     
  4. fazilyahaya

    12 Mac 2009 at 11:39 pm

    semua aku pilih.. tapi untuk jadi teman idup.. sapa tak nak yang baik kan?

    putrawawasan: opsss down kejap, pilih sorang je jgn tamak. hahahah

     

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: