RSS

sambungan kerinduan…..

09 Feb

Ya Allah kesyukuran ku panjatkan kepada MU…. kalau sebelum ni kerinduan yang ku nyatakan adalah kerinduan terhadap keluarga di kampung…. dan akhirnya dapat jua ku pulang ke kampung walaupun untuk kadar yang seketika. ku pulang jua walaupun sehari, habis sahaja amali kereta, ku cepat2 bersiap untuk pulang ke kampung.. ku tak endahkan kata roomate untuk mandi dahulu… bukan x nak mandi tapi tak sabar nak pulang…heheheheh..
kegembiraan tak dapat digambarkan apabila terlihat bonda di halaman kerinduanku….
kucupan Bonda yang ku impikan dan idamkan akhirnya terlerai jua…. Bonda dan Nenek sihat dikampung… alangkah melonjaknya hati….
Ya Allah padamu ku panjatkan kesyukuran, kerana Mu lah ku dapat bertemu insan yang ku rindui dan ku cintai….. hmmmm entah bila lagi dapat ku pulang ke kampung buat sekian kalinya…. ku Doa kan akan kesejahteraan keluarga di kampung… Nikmat yang tak terhitung.

buat teman, pulanglah ke kampung halaman walau ada ruang waktu, walaupun seketika, di masa mereka masih mampu bernafas ini, luangkanlah masa untuk mereka walaupun untuk sesaat… jika lenyapnya mereka di muka bumi ini, kita tak akan mampu melihat mereka lagi apatah kasih sayangnya….

Advertisements
 
1 Komen

Posted by di 9 Februari 2009 in APA JUA

 

One response to “sambungan kerinduan…..

  1. fazilyahaya

    11 Februari 2009 at 2:17 am

    rindu pulak mak kat kg.. huhu.. cepatlah cutiiii…

    ye lah 2 rindu, mcm x rndu je….
    hehheheeheheh

     

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: